سفارش تبلیغ
صبا ویژن

الف - دزفول

محسن رضایی:
رویارویی آینده ایران با دشمنان بر سر موضوعات اقتصادی است
در صورت حمله، هواپیماهای اسرائیل در آسمان ایران نابود می‌شوند

سرویس: سیاسی
1390/11/28
02-17-2012
15:14:52
9011-16880: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران - مشهد
سرویس: سیاسی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: حضور مردم ایران در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی از نظر امنیتی و حیثیتی حائز اهمیت است.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محسن رضایی شب گذشته (پنجشنبه) در مسجد فقیه سبزواری در مشهد گفت: در زمانی که ملت‌های منطقه با الگوگیری از انقلاب ما، حضور پرشور در انتخابات کشور خود دارند، نباید حضور مردم ما در انتخابات، کمتر از این کشورها باشد.

وی اضافه کرد: موضوعات امنیتی با برگزاری این انتخابات گره خورده است و دشمنان منتظرند تا در صورت حضور کمرنگ مردم در انتخابات، تحریم‌های خود را تشدید کنند و ایران را تحت فشار قرار دهند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام یکی از راههای خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام را رعایت اخلاق و انصاف از جانب کاندیداها در طول برگزاری انتخابات دانست و به همه نامزدها توصیه کرد از انجام اموری که موجب سوء‌استفاده دشمنان می‌شود پرهیز کنند.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به علت سرسپردگی و بی‌کفایتی مسئولان رژیم ستم‌شاهی، وابستگی آنها به خارج و توجه نکردن به تولید علم، کشور ما پیش از انقلاب در تمام زمینه‌ها دچار عقب‌ماندگی شد و این عقب‌ماندگی‌ها موجب شد تا سال‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز آثار آن در کشور مشهود باشد.

وی با اشاره به اینکه "برخی می‌گویند که وضع مملکت ما در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بهتر از امروز بود"، اظهار کرد: باید توجه داشت که این افراد یا جاهل هستند و ندانسته سخن می‌گویند و یا با هدف تخریب این سخنان را بر زبان جاری می‌کنند. ممکن است در آن زمان کارهایی انجام شده باشد ولی اقتصاد ما در آن دوره به اندازه‌ای بیمار بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ده سال طول کشید تا ما از نظر اقتصادی روی پای خودمان بایستیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: دشمنان که توانایی دیدن رشد روز افزون ملت ایران را نداشتند و از اشاعه تفکر شیعی در منطقه هراسان بودند، از همان روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی دست به توطئه و ترور در کشور زدند و تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا انقلاب ایران را به شکست بکشانند که به لطف خداوند و هوشیاری مردم کاری از پیش نبردند.

رضایی در ادامه تاکید کرد: مشکل کشورهای اروپایی و آمریکا با ایران این است که برای آنان قابل قبول نیست که ما بدون نیاز به این کشورها در حال پیشرفت سریع باشیم و تحریم‌های آنها هم بی‌نتیجه بوده و به عبارتی پاسخ عکس داده است. رویارویی آینده ایران با دشمنان انقلاب اسلامی بر سر موضوعات اقتصادی خواهد بود و ما باید خودمان را آماده کنیم و از ارائه هرگونه تحلیل غیر واقعی به مردم بپرهیزیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر در این مسیر به مردم بگوییم که هیچ خبری نیست، اشتباه کرده‌ایم و اگر بگوییم باید تسلیم شویم، خلاف واقع سخن گفته‌ایم؛ پس بهترین کار این است که مسیری را که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آغاز کرده‌ایم با قوت ادامه دهیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان، با بیان اینکه "تهدیدات نظامی آمریکا و اسرائیل علیه ایران موضوعیت ندارد"، افزود: در صورت حمله احتمالی، هواپیماهای اسرائیل در آسمان ایران نابود خواهند شد؛ البته حضور به‌موقع مردم در حمایت از جمهوری اسلامی ایران در چارچوب انتخابات و حضور در راهپیمایی‌ها، حتی اجازه بلند شدن جنگنده‌های دشمن را نخواهد داد.

انتهای پیامکد خبر: 9011-16880


نوشته شده در یکشنبه 90/11/30ساعت 2:0 عصر توسط حسن راثی| نظرات ( ) |

تبدیل تاریخ